onsdag 22. april 2009

Livet mitt er perfekt <3

Det er så mye og se frem til, jeg funderer og tenker, jeg planlegger og gleder meg. Jeg er ung og har allerede funnet den rette og er til og med forlovet! Jeg er lykkelig og har det bra :) jeg stor koser meg i en liten leilighet i sentrum, men god utsikt og masse hyggelige mennesker rundt meg. Jeg har mange venner jeg er glad i og to bestevenninner jeg er så utrolig glad i og bryr meg skikkelig om, jeg har en fantastisk fin familie som støtter alle mine valg og stanpunkt her i livet og som alltid stiller opp for meg! Og ikke minst Hans Olav, han er det største som noen gang har hendt meg, han er helt perfekt, hva mer kan jeg si? og svigers da, jeg kunne ikke hatt bedre svigerforeldre! jeg setter stor pris på dem og er kjempe glad i de!

Jeg har masse og finne på, på fritiden, har ofte besøk, jeg har mange interesser som jeg bruker fullt og helt. Jeg har en tro som følger meg hele livet og som jeg er glad for jeg har. Jeg kjeder meg ikke et sekund i livet mitt, jeg kunne faktisk ikke hatt det bedre enn det jeg har nå!!

Hva mangler egentlig? Jo det som skjer i fremtiden med en perfekt jobb og en perfekt utdannelse, her har jeg mange planer, har skrevet mye om det på bloggen før. Ellers planlegger jeg og Hans Olav bryllup, leilighet eller hus, bryllups reise og alt det perfekte livet vi har nå og det som kommer!! Utrolig mye og se frem til, klarer nesten ikke vente til 2012 kjære :) vi har allerede mange fine minner og vi har jo vært sammen i over to år og snart vært forlovet i to år (til høsten)

Livet mitt er perfekt, perfekt!
Ciao <3