tirsdag 7. april 2009

Former er det mest naturligste! :)

Former er noe av det mest naturligste. Min mening er at jeg synes former er veldig fint, det er veldig mange kjendiser som har former. Blant annet beyonce og tyra, de er fornøyd med formene sine. Til og med Jessica simpson har gått opp i vekt og hun er stolt over det. Hvorfor kan ikke vi nordmenn være stolt over hvem vi er uten at vi skal bli hakket ned av andre.

Jeg har sluttet å bry meg om folk skriver kommentarer til meg om at jeg er tykk. Jeg er faktisk fornøyd med den jeg er, sånn som jeg er. Jeg skal ikke la andre hakke ned på meg. Bare fordi jeg er tykk og liker mote så skal jeg bli hakket ned for det?

Har dere lagt merke til på butikker at som regel er L og XL som regel utsolgt i butikkene det er de størrelsene som er mest normale. Jeg synes alle folk skal være stolt over hvem man er, uansett om man er tykk eller tynn. INGEN, INGEN har rett til å hakke ned på deg.

Jeg tror de er misunnelige på deg, de har et eller annet problem med seg selv, sikkert dårlig selvbilde. Og da skal de hakke ned på de som har mer selvbilde.

Jeg blir lett hakket ned på, men jeg synes det gjør meg sterkere, jeg sletter kommentarene før jeg har lest dem, når jeg ser hvilken person det er fra. Jeg leste kommentarene før, men nå når jeg ser det er fra den personen, sletter jeg dem før jeg leser dem.

Hver stolt over hvem du er, ikke la andre hakke ned på deg. Gå med hevet hue og rak rygg og hver stolt over at Gud har skapt deg sånn du er!