mandag 27. april 2009

Yesterday

På tide med dagens sang. Jeg kom akkurat over sangen på you tube og følte med en gang at den skal jeg dele med dere! Den er ganske trist, men Leona Lewis har en fantastisk fin sang stemme, men må ærlig innrømme at jeg ikke har hørt om henne før.. ikke min type ting og høre på triste kjærlighets sanger egentlig, men denne går faktisk ann! Yesterday heter sangen og den har vell egentlig både triste og glade sider ved seg. Ihvertfall hør på sangen og lag din egen mening om den :P hihi



Nå sitter jeg vell egentlig og ikke gjør en dritt, derfor blogger jeg haha.. nei da, men nå var det på tide og dra frem pcen så det ikke stadig vekk kommer kjedelige innlegg uten bilder.. men sånn at dere vet det kommer det til og komme sånne innlegg også, grunnet at nå er det fint vær og jeg gidder ikke ha med pcen overralt og hvis jeg ligger i sengen og har nettopp stått opp eller lagt meg ect.. eller jeg f.eks har besøk, jeg kan liksom ikke dra frem pcen til alle døgnes tider, jeg trenger min space hehe nei da, men dere skjønner sikkert, og spesielt nå hvor det er fint vær så er det greit å blogge via iphone i stedet!

Egentlig har jeg ikke så mange idèr til hva jeg skal blogge om for tiden, det går mer om livet, og disse dagens sangene, kan bli litt ensformig til tider, men sånn i løpet av uken, mulig i morgen skal jeg få tatt noen bilder av leiligheten, og etterhvert blir det vell litt outfits selvom jeg virkelig hater å ta outfits..jeg vet bare ikke hvorfor, kanskje det ikke er helt min greie? men jeg må nok først få tak i kameraet mitt som er på reprasjon, evt få nytt, og det kan ta en liten stund. Men jeg skal få til å tatt noen bilder ute, nå som det er fint vær er det kjedelig med inne bilder hele tiden,og dere har jo egentlig ikke sett noe bilder av Mjøsa, jeg vet jeg har lesere over hele verden pluss i hele Norges land, og alle har sikkert ikke sett Mjøsa enda, og Mjøs promenaden er jo helt nydelig :)

Så skal få til noen natur bilder også, også er det jo snart sommer. ååå som jeg gleder meg, masse sol og bading og ikke minst ferier, blir ikke store feriene i sommer da, men noen blir det. To sverige turer, en med overnatting, sove i telt, sykling evt, romsdals tur og sikkert en tur til rondane.

Apropå Rondaene, jeg vil anbfale alle og reise dit! Å gå i fjellet er apsolutt noe av det beste jeg vet. Og der er det jo bare helt fantastisk nydelig, de har også mange fine hytter pluss et hotel, ikke så veldig dyrt heller, men bor dere ikke så langt unna er jo dags turer greit, tror det blir dags tur på oss, evt kanskje overnatting. Tar ca tre timer og kjøre fra oss, drar vi tidlig blir vi seff borte hele dagen :) er det nydelig vær er jo det helt fantastisk.

Ciao <3