torsdag 2. april 2009

Good day cupcakes :)

Tenk å ha et sånt perfekt ansikt!

Nå har besøket dratt, eller det vil si at de dro for en stund siden, men jeg har sittet og skrevet dikt og sanger på mail til de for hun ene skal lese flere i klassen hennes på skolen. Det var koselig at hun vil gjøre det, tok ca en time å få skrevet alle diktene og sangene, postet ikke alle, men mesteparten. Og det er jo dikt og sanger helt tilbake til 2005 hehe..
I dag sto jeg ikke opp før halv tolv, jeg sov utrolig lenge i dag, mye lengre enn det jeg pleier. Men ettersom jeg la meg sent i går og fikk ikke sove før sånn kanskje seks sju tiden i dag tidlig, så trengte jeg i hvert fall LITT søvn, jeg sto opp midt på natten i går for å skrive to dikt. Synes de ble litt bra faktisk.

I dag kommer mamma, og ellers blir jeg alene i leiligheten, det er kaldt ute og jeg har blitt forkjølet. Men det er min egen feil fordi jeg lot vindu stå oppe en god stund i går, selv om det var varmt ute, så er det fortsatt snø og litt kaldt derfor er det ikke bra å ha oppe vinduet alt for lenge, men jeg var så varm i går så jeg tenkte litt kan vell ikke skade? Men der tok jeg jammen meg feil hehe..

Men nå må jeg få i meg litt middag, blogger mer senere people!
Ciao <3