fredag 3. april 2009

090403

Hei og hopp! Jeg har hatt besøk i dag også har jeg vasket og ryddet mer i leiligheten, jeg er ennå ikke ferdig. Jeg har en del igjen, så tar vell en times tid til, jeg ble skikkelig varm og svett sånn at jeg måtte sette opp vinduet. Man får litt trening av å vaske også.
I dag skal jeg trene ute i solen istedenfor å trene på treningsstudio, det er fint vær ute, så jeg bestemte meg heller for å trene ute, mamma skal bli med pluss Poirot, vi skal gå i rask gange et stykke, ganske langt fra der jeg bor.

Etterpå skal mamma kjøre meg til Maren og Heidi, og jeg blir der til i kveld og Hans Olav kommer og henter meg der, jeg får dessverre ikke blogget så mye i dag, grunnet jeg skal bort, men jeg skal få til å blogge litt i kveldingen.
Men nå må jeg fortsette mitt arbeid, så hòrs vi sen!
Ciao <3