søndag 5. april 2009

1,232 sidevisninger

Hei bloggen! Jeg har fått ny rekord på bloggen. 1232 sidevisninger. Får hele tiden lesere fra hele verden, blant annet har jeg hatt lesere fra Buderim, Queensland i Australia. Takket være google translate kan også de følge med på bloggen. Jeg ønsker dere hjertelig velkommen! Det er så spennende at jeg hele tiden får nye rekorder. Når jeg begynte å blogge på denne bloggen hadde jeg 20 lesere dagen. Jeg får flere og flere faste lesere og også nye. Det er kjempe koselig at så mange vil lese bloggen min!
Det betyr veldig masse! det er ikke så mange som kommenterer, men det håper jeg dere vil fortsette med, jeg blir alltid glad når jeg får koselige tilbakemeldinger! Det er ikke lenge siden jeg oppretter denne bloggen, morsomt at folk finner den igjen, ettersom det er mye lettere og få flere lesere på blogg.no.
Men jeg vil påstå at jeg liker blogspot best, jeg synes den er mye mer oversiktlig, og mye mer koseligere og blogge på, pluss at jeg slipper disse u-ønskelige reklamene her og der.

Jeg har ikke tenkt å få reklame på bloggen, jeg ønsker ikke tjene noe, penger på den. Det er ikke det som er viktig for meg i det store og det hele, det viktige for meg er at jeg får delt med dere mine meninger, mine synspunkt, mine interesser osv.. det er veldig viktig for meg å få delt dette videre, for på den måten så får jeg delt alle det jeg bærer på inne i meg som jeg ønsker å formidle videre.

Tusen takk for at akkurat DU leser bloggen min, tusen takk for at akkurat DU er interessert i hva jeg skriver. Håper at akkurat DU vil kommenterer å komme med ønsker som vil gjør bloggen min bedre.

Jeg håper på flere og flere lesere.

Varm klem til dere alle fra Benedicte <3