onsdag 22. april 2009

natta og paradise hotel :P

Bilde tatt av Maren når jeg var hos dem! Håret mitt ser seriøst grått ut.. :-( men er min ekte hårfarge!! kan vell kalle det kommune grått, men jeg liker ikke kalledet detså kaller det heller mørk blond hehe..
Nå har akkurat Hans Olav dratt, savner han allerede! Selv om det er få minutter siden han dro, men rart det der selvom man ser personen omtrent hver dag! Beundrer de som klarer å ha et avstands forhold! Merker det er flere i blogg verdenen som har det.. hvordan klarer dere det?
Urettferdig det som skjedde på paradise i dag, hadde håpet Lene skulle gå på grunn av hun sa ganske mye vondt om Magrethe, men i stedet gikk Nanna, jeg som heiet litt på Nanna! Men var bra Lene ba om unnskyldning da til Magrethe, Magrethe virker som enutrolig hyggelig person, hun har jo gjort litt dumme ting, men alt i alt virker hun som en veldig jordnær jente, og hva er galt med å være sjenert? Det er ikke lett å komme inn i en ny gruppe og ikke bli akseptert for den man er, Magrethe kan ikke gjør noe med personligheten hennes, ingen kan jo det! Man må godta for dn man er og ikke gå rundt å hate noen! Hat fører bare til vonde ting, og de er voksne mennesker så synes dem skal hondtere saken mye bedre enn det dem gjør, gruppen som var der i begynnelsen virker veldig sammensveiset, og være ny i gruppen er ikke bestandig like lett!
Men nok om paradise som btw er et ganske teit program som jeg ikke skjønner hvorfor jeg følger med på en gang! Kanskje fordi det er teit at det trekker min oppmerksomhet hehe..
Uansett, på lørdag har jeg og Hans Olav tenkt å få til en romantisk frokost ved mjøsa, lage oss niste og ha med kaffe, kanskje et pledd og sitte i solen, er meldt veldig fint vær og varmegrader, tror varmere enn i dag hehe..
Jeg har hatt en veldig koselig dag i dag, var ikke lange turen ut, men fikk da kommet meg på butikken ihvrtfall hehe, savner shopping, men blir en delshopping i sommer, så sparer heller til da, har ikke shoppet klær på sikkert to måneder hehe.. savner det skikkelig.
Ellers blir dette siste innlegg for i kveld, er passe sliten og trøtt å skal straks ta natten, må henge opp tøy også, i morgen skal jeg vaske leiligheten, trengs virkelig nå ;-P hehe..
Natti natt <3
Ciao <3