lørdag 25. april 2009

God morgen:-)

God morgen bloggen! I dag våknet jeg klokken seks, selvom jeg sovnet sent er jeg alikevel klar for en ny dag! Jeg ligger i senga og blogger fra iphone så blir ikke noe bilde nå, men skal få lastet opp de bildene av den nye luggen min etterpå, så dere får se hvordan jeg ser ut nå hehe... Ble ikke så veldig god kvalitet, pga lyset var litt dårlig i leiligheten. Skal prøve og få tatt bilder av leiligheten på mandag! Men kan ikke love noe enda, men skal ihvertfall prøve!

På onsdag skal jeg og mamma på kafé også skal jeg få nytt visakort, jeg har sånn student kort nå og det blir feil og ha det ettersom jeg ikke er student føler jeg! Også vil jeg trekke mer skatt, vil ikke få baksmell neste år, greit og vite at man får igjen på skatten!

I dag skal vi til Svigers, blir kjempe koselig! Etter det skal jeg overnatte hos mamma og pappa, det blir også koselig:-)

Jeg og mamma pratet på at vi skulle tatt en utenlands tur neste år, vi har veldig lyst og reise til Eilat i Israel, men er ganske dyrt så vi får se hva det blir til! Uansett er det en stund til og det er masse muligheter:-)

Ciao<3 i