torsdag 9. april 2009

Film kveld og poker kveld.. :)

Hei bloggen! Nå sitter jeg på kjøkkenet, skal snart få i meg litt mat. Sette på kaffe og sånn, sto opp sånn halv tolv i dag. Var godt å sove lenge nå som det er ferie, var oppe ganske sent i går, leste litt og så på nett-tv osv.. var digg det også, men merker at jeg skulle gjerne lagt meg tidligere. Men jeg lærer aldri hehe..
Fått helt dilla på facebook nå, det første jeg gjør når jeg står opp, eller det vil si, lagde jo profil først i går da hehe.. men fikk helt dilla bare på så kort tid hehe.. er gøy å finne igjen gamle bekjente og venner. Lenge siden jeg har pratet med dem. De fleste har jo profil på facebook.
I dag kommer Hans Olav hit, og vi tenkte vi skulle spille poker, lovlig poker med andre ord, sånt proft poker spill. Hele familien, Hans Olav er jo en del av familien! Vi skal også se Prins Caspian og eventuelt Esther queen of persia. Blir koselig med sånn film, kvelder! Trenger å sitte sammen hele familien og se film en gang i blant. Det må vi gjør oftere.
Men nå må jeg nesten sette på litt kaffe og pusse brillene mine, umulig og se nå uten dem, må konsentrere meg skikkelig hehe..
Ciao <3