lørdag 11. april 2009

Dagens dag

I dag har vi bare slappet av, tatt det med ro. Sett på tv, spilt wii, sovet litt og kost oss skikkelig, jeg har også vært en del på facebook. Har fått helt dilla hehe..
Nå er jeg hos mamma og pappa og skal overnatte her i natt. Det blir koselig :) Vi sitter å ser på lange flate ballær 2. Ikke det at jeg følger så mye med på det da men hehe..
Jeg tenkte jeg skulle få kjøpt noe nye spill til wii snart, det er jo det den "annet" kontoen er for. Å kjøpe det jeg vil hehe..

Måtte sette opp nytt budsjett i dag, det gamle ble feil, men nå ser det ut til at det endelig blir litt orden på det.
Er så takknemlig for det som har skjedd i påsken <3
Savner også folkehøy skolen, nå som jeg har tatt opp igjen kontakten med flere på face.

Men nå får jeg gå tilbake til kaffen igjen.. nå tenker du. Kaffe, bombe? men jeg simpeltent elsker kaffe. Klarer ikke en dag uten hehe.. tredje gang jeg drikker kaffe i dag hehe..

Har desverre ikke fått blogget så mye i dag, men skal få blogget mer i morgen, skal få til kanskje et innlegg til senere i kveld :)
Ciao <3