onsdag 8. april 2009

Nå har jeg somla meg til å få tryne boka også :P

Nå har jeg somlet meg til å få face book jeg også hehe.. tok sin tid, men jeg har fått det til å funke i hvert fall. Hadde en profil før også, men skjønte ikke bæra av hvordan det funka, men nå har jeg endelig fått det til. Fant igjen mange gamle venner og bekjente. Og det er alltids gøy!
Nå er jeg hos mamma og pappa, og Poirot ligger ved føttene mine og venter på å bli kost med. Han er så gosin og søt.
Går ikke så mye på tv i dag, både Gossip Girl og Ugly Betty uteble. Tenk så kjipt hehe… nei da, men så ille er det ikke, men har kjøpt meg tre blader, så det blir digg å koble ut å lese de.
Nå for øyeblikket prater jeg med Maren på msn, skikkelig koselig!
Håper alle har hatt en fin dag, jeg koser meg. Har forresten begynt å lese tegne serier, kjøpte to stykker i dag. Fått helt dilla på det, det er barnslig, men er utrolig koselig å koble av med tegneserier hehe..
Ciao <3>