tirsdag 14. april 2009

DAGENS MENY:

Jeg tenkte dere skulle få et lite innblikk i hva jeg skal spise hver dag. Denne dietten er sikkert ny for mange, ny for meg også. Men tror på at denne vil funke veldig bra. Er litt sent oppe i dag, grunnet det gikk en del på tv, og jeg måtte nesten få med meg king of queens før jeg la meg, men uansett skal jeg legge meg nå. Har ikke handlet inn mat for uken, og kan ikke spise ris, pasta, poteter og brød, kommer nok til å savne ris og pasta en del! Men som sagt kan jeg spise dette etterhvert, må bare komme litt ut i dietten først, er på læringes vei, kan ikke alt enda. Men det lærer jeg etterhvert, men her er ihvertfall dietten:

MENY FOR TIRSDAG

Frokost:

- Eggerøre av 2-3 egg med litt småretts bacon oppi
- 0,5 L vann

Lunsj:

- Stekt bacon, osteskiver smelt i ovnen med grillkrydder på.
- 0,5 L vann

Middag:

- Svinesteik
- Blomkålstappe av ca 300 g blomkål

SLIK LAGES DET:

ca 300 g blomkål og litt kremfløte, mos dette sammen slik at du får den til å bli mest mulig stappelignende, smak til med salt og pepper

0,5 L vann

Kvelds:

Paprika og agurk med rømme som dipp

P.S : Det er veldig VIKTIG å drikke rikelig med vann!

Nå skal jeg ta sengen, er skikkelig trøtt!!!!
Ciao <3